Vínna Fiesta -40 %

right-arrow
UŽÍVATEĽSKÉ MENU
VÝBER JAZYKA

Vyhrajte pobyt a degustáciu vo vinárstve Karpatská Perla. Ako sa zapojiť?

Nové Perly z Karpatskej Perly

Nové Perly z Karpatskej Perly

Vinárstvo Karpatská Perla práve prichádza na jesenný trh s novou kolekciou vín „Pearls are born in vineyards“. V rámci predstavenia noviniek sme vyspovedali vinohradníka, vinára a zároveň i majiteľa vinárstva Karpatská Perla, aby nám bližšie predstavil túto kolekciu vín.

ŠIESTA PERLA GRÁTIS: Namixujte si šesť vín z kolekcie Pearl z Karpatskej Perly, šieste víno v košíku je automaticky zadarmo.


Môžete nám prosím priblížiť novú radu vín „Pearls born in the vineyards“? 

V tomto roku 2024 sa nám podarilo vysadiť 6 hektárov vinohradov. Uzatvorila sa tým etapa budovania našich vinohradov. Teraz máme 60 hektárov na štyroch lokalitách – v Modre, na Svätom Martine, medzi Modrou a Šenkvicami a vo Vištuku. Ucelili sme si 60 ha, dosadili sme to, čo nebolo vysadené. Preto padlo rozhodnutie k zmene vín a vznik novej kolekcie. Upratali sme akoby vinohrady a následne aj vizuálne fľaše, aby bol komunikačný koncept vo vzťahu k zákazníkovi jasnejší a dával odkaz na pôvod hrozna, pôvod perál, na naše vinice. Tieto etikety nesú v sebe farebný bodkovaný obrázok vinice. 

Vína nesúce motto „Pearls are born in vineyards“ / „Perly sa rodia vo vinohrade“/ sú doplnené aj o ilustrácie inšpirované sedliakmi („Desatoro Karpatskej Perly “, nakoľko ide o 10 ilustrácii), ktorí boli sebestační, mali svoje hospodárstvo, svoju filozofiu života, vzájomne si pomáhali. Zobrazujú prístup, hodnoty a presvedčenia rodinného vinárstva, a teda aj Karpatskej Perly. 

 

Vínami kolekcie „Pearls are born in vineyards“ sa chceme priblížiť viac k mladšej generácii. Padlo rozhodnutie zmeniť dizajn kolekcie vín JAGNET, ku ktorej sme pridali ružové vína a sýtené vína - frizzante. Týmto krokom sme v podstate vytvorili identitu značky, určitý komunikačný koncept a zároveň aj nový obal. 

Prečo ste sa rozhodli pre anglický názov? 

Dnes je už prirodzené rozprávať sa po anglicky. V online svete je angličtina bežnou súčasťou života a pre ľudí, ktorí vyhľadávajú kvalitné víno, nie je anglická terminológia cudzia. A v podstate veľká časť našich zákazníkov sú cudzinci, tak prečo nie? 

Zmenil sa tvar pôvodnej fľaše, zmenil sa aj štýl vín? 

Vytvárali sme dizajn ako celok, čiže so zmenou etikety išla ruka v ruke aj zmena fliaš. Štýl vína je rovnaký. V tejto kolekcii nájdu zákazníci biele a ružové svieže ovocné vína, frizzante a červené vína, ktoré majú ľahší ovocný nádych a charakter. 

Pre koho je určená táto rada?

Závisí od konzumentov. Z nášho uhla pohľadu je kolekcia „Pearls are born in vineyards“ učená pre ľudí, ktorí majú radi ľahší, ovocný štýl vín. Vína majú nízky obsah histamínu, čiže ich môžu piť i ľudia s histamínovou intoleranciou. Mladá generácia konzumentov sa v dnešnej dobe rada osvieži bublinkami v podobe vín frizzante. Taktiež uprednostnia jemnosť a pripravenosť červených vín s ovocným charakterom. Tieto vína majú všestranné využitie v gastronómii ako vína by the glass. Veľmi si rozumejú s rôznymi pokrmami. Sú uzatvorené šróbovacím uzáverom, čo uľahčuje manipuláciu s nimi.  

Aké odrody majú zastúpenie v rade Pearl?

Aktuálne máme v tejto kolekcii odrody Muškát moravský, Rizling rýnsky, Pinot Blanc, Veltlínske zelené, Frankovku modrú, ako frizzante tu má zastúpenie Pinot Noir. V tomto roku sa samozrejme bude táto kolekcia dopĺňať ešte aj o nové ružové vína ročníka 2024 (ročník 2023 má u ružových vín ešte pôvodnú fľašu a etiketu).   

Newsletter
Ustriehnite si zľavy, akcie a degustácie

V newslettroch vám budeme posielať aktuálne akcie na víno, degustácie alebo ďalšie zaujímavé info zo sveta vína.  Z nášho newslettru sa môžete kedykoľvek odhlásiť v jeho spodnej časti.