Blog na tému Villa Maria
Odísť z témyPrvý májový piatok oslavujeme Medzinárodný deň Sauvignon Blanc
03. 04. 2025Deň venovaný oslave jednej z najpopulárnejších odrôd vína na svete. A ako ho lepšie osláviť, ako tým najlepším Sauvignon Blanc z Villa Marie. Vytvorený skúsenými vinármi, uprostred jedinečnej krajiny kombinujúcej slnkom zaliate kopce a rieky, sa nepodobá žiadnemu inému. Pozdvihnime teda pohár Sauvignonu, ktorý dostal Nový Zéland na svetovú mapu vín.
Sauvignon Blanc Day oslavujeme 2.5.2025.
5 senzačných kombinácii sushi a vína Villa Maria
18. 03. 2025Zatiaľ čo pivo alebo saké sú klasické kombinácie so sushi, dobre zvolené víno môže posunúť zážitok zo sushi na ďalšiu úroveň. Či už máte radi pikantného tuniaka, chrumkavé krevety alebo klasickú kalifornskú rolku, Maria Jennifer Muir z vinárstva Villa Maria zostavila sprievodcu, ktorý vám pomôže nájsť perfektnú zhodu pre vaše obľúbené sushi rolky.
Najpredávanejšie vína a alkohol za rok 2024
18. 12. 2024Prinášame vám zoznam vín a alkoholu, ktoré ste si vy, naši zákazníci, najčastejšie kupovali v predajniach v Bratislave – Stará Vajnorská, Nivy a Bory, v Banskej Bystrici a v Poprade alebo objednali zo stránky Wineplanet.sk.
Aké víno k vianočnej rybe
13. 12. 2024Každé ročné obdobie má svoju špecifickú vôňu. Vianoce sa začínajú, keď dom vonia škoricou, medom a klinčekmi, ale i smaženou rybou či zemiakovým šalátom. Štedrý večer je posledným dňom adventného pôstu, mäso nie je dovolené, ale ryby áno. Ryby sa môžu variť rôznymi spôsobmi. To znamená, že existuje veľa vín, ktoré si k nim môžete otvoriť.
Ženy si častejšie vyberajú víno so „ženskou“ etiketou
04. 11. 2024Štúdia zameraná na ženy, ktoré kupujú a pijú víno, zistila, že podľa vedcov si ženy častejšie kupovali fľaše zobrazujúce „ženské“ rodové znaky. Ženy, ktoré sa zúčastnili na štúdii, mali väčší zámer kúpiť si víno, keď malo na etikete „ženské“ znaky, konštatoval výskum. Tento účinok bol posilnený tým, že sa ženy viac identifikovali s inými ženami, niečo známe ako „identifikácia v rámci skupiny“, uviedli výskumníci z Washington State University (WSU), píšuci v International Journal of Hospitality Management. Autori štúdie uviedli, že práca reagovala na výzvy na ďalší výskum o spotrebiteľkách.